torsdag&fredag

GÅRDAGEN: Jag och 9st tjejer åkte till göteborg och gick på liseberg :) Dagen var väldigt lyckad ända tills vi skulle åka hem. I allingsås pajade tåget och vi fick så och vänta i ungefär 20min. Nör dom väl hade fått i ordning på de så hade vi missat tåget i herrljunga som skulle ta oss hem... Så när vi kom fram till herrljunga fick vi ta bussen hem. Vi kom hem 1& en halv timma senare än vad vi skulle. haha de viktigaste va ju att komm hem så;)

Just de, vi såg en kändis... Joakim i detta årets wild kids! lite små kul tyckte jag :)
De hände så mkt mer men de orkar jag inte skriva för då skulle jag få sitta här i 10 dagar.






Hunden PMS får avsluta denna dag ! :)

DAGEN: Jag gick upp klockan 8 och gjorde mej i ordning.. Sen kom johanna och hämtade mej och så stod vi på torget och sålde skor. De gick faktiskt väldigt bra fast jag va svin nervös innan ;)
Med mycket skratt, lite regn och mkt pengar blev de en lyckad dag!! Fast nu är jag helt slut ;)




sångaren i HEAT.
puss -j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0