söndag

hej allihopa.
idag är de söndag och jag ellen och mamma har varit i skövde. Först var vi på comerce(stavning?) och shoppade. Införskaffade mej ett par jeans shorts.
Efter de åkte vi till mormor på sjukhuset. Vi har fått reda på att hon har tumör i hjärnan och därför dillar hon om en massa saker och hon ser även massa saker.
När vi väl va där satte jag mej på en pall med ellen i knät. Efter ett tag släpper hon taget om påsen hon har ihanden, böjer sej ner men jag säger åt henne att låta den ligga. Men de va som om hon inte hörde så jag struntade i de. Sen kände jag att hon bara gled ner från benet så jag tog bort benet.. och toff slog hon i huvudet i dörren.. Då hade hon alltså svimmat och de hade inte jag märtk förren hon gled ner från benet. Som tur var va vi  ju på ett sjukhus så hon fick hjälp, men de va skit obehagligt att se henne ligga där med rödsprängda ögon. Jag va tvungen att gå där ifrån för att inte börja gråta , men när jag såg henne gråta kunde jag inte hålla mej.. överkänslig som jag är......
De gick ju bra tillslut, men usch.. de va hemskt.

Nu ska jag ta en låång varm dusch!!
Puss(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0