hitta hem.

halo. Har precis kommit hem från träning och en sväng med tubbe. De va rikitgt gött att träna idag. Det känns som de var typ 3veckor sen.
Idag va de väldigt kul också! Vi var bara 10.. men en då ;)

Jo, förut kollade jag på hitta hem. Jag satt i soffan och var fly förbannad. Hur kan människor behandla djur så illa ?
Idag va de en hundvalp (1år) som dom stängt in i en bil och inte matat. Benen hade då växt fel och när 'djurpolisen' hämtade hunden va dom tvungen att avliva henne. shit va arg jag var då, nästan så att de föll en tår, jag är ju lite kännslig :P
aja. hoppas vi inte gör oss av med tubbe, för då vet jjag inte vad jag tar mej till...

Nu blir de spanska och lite läsning i Sandor/slach/ida. Faktikst väldigt bra när man väl kommer in i den :P
pusssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0