helgen

halo. Har inte kunnat blogga i helgen p.g.a att mina kusiner har vart här och jag inte har kunnat komm in på bloggen. Den krånglade lite. Men nu är allt som vanligt igen.
Så, vad har vi gjort ?
Igår var vi på stan jag köpte inget, hittade bara ett fint linne på Gina som jag kanske ska åka och köpa imorogn.
Sen va vi hos mormor en sväng. De va däremot mindre kul.
Idag åkte dom hem. Och vi ska snart till mormor.

söndag idag, måndag imorogn. skola..
just de. Jag läste ut Sandor/slach/ida förut. Alla som inte har läst den , LÄS DEN! Bästa boken jag nåognsin läst.
se ya -j





Kommentarer
Postat av: Johanna

Den finns på film med va? :)

2009-05-15 @ 19:24:54
URL: http://johannahanssoon.blogg.se/
Postat av: jossefin

SV: ja de finns den ;)

2009-05-18 @ 20:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0