En dag med nathan


nathan <3

Idag blev de en heldag med nathan.
Jag vet inte riktigt vad vi gör när vi är, för timmarna flyger i väg. Vi sitter typ bara och pratar. När vi vart och köpt glass satte vi oss på en lekplats och pratade. Sen åkte vi hem och pratade lite till. Sen åkte vi moped typ över hela råda mosse. Hon körde som en jävla galning med mej. Jag va skit rädd när jag satt där i bak ;) haha så nu är jag ännu mer sugnare på att ta de där förbannad körkortet. Vi får se...
De va ialla fall en heltokig dag som vanligt. Alltid bäst med nathan! (L)

Nu väntar lite läxor och lika så imorong :(
-j

Kommentarer
Postat av: sofijah

sv: tack så jättemkt , blir så glad :)

2009-05-02 @ 22:31:22
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0