trött som fåå

hola amigos , ¿Qué tal ?
Jag mår toppen knoppen lite förkyld och jätte trött, men de rullar.
Precis kommit hem från träningen har just proppat i mej några Americanska pankakor, skit gött :D
Dagen har varit rätt chill fast de va tråkigt att komma tillbaka till skolan! Vill till råda skola igen.
Jo justde. Måste berätta vad som hände på träningen idag !

frida ; josefin, kan jag låna läppsyl ?
jag ; visst !
hon börjar smeta in läpparna.
matilda; men frida , vad gör du ? :O
frida; tar läppsyl, vad ser de ut som ?
matilda; frida , de där är TÄCKSTIFT!

Frida är smart har jag hört ;)

btw jag har ialla fall fastnat på låtarna
  • Moto boy och Charlotte perrellis låt hero
  • tingeling tingeling
så himla underbara :D
nu ska jag snart sova , godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0