tjena mittbena

Gårdagen: Jag och johanna åkte med min lillasyster till Borås för hon spelade cup. Vi gick på Knalleland köpcenter och kollade lite. Hittade bara en tröja och par svarta jeans leggings. Jag har gått och blivit kär i en röd Adidas tröja ! Men jag fyller ju snart år så kan ju önska mej.
Vi kollade förstås lite handboll också. Systers lag kom två.

Idag ska jag bara ta't lungt och äta kladdkaka :)
Ikväll är de ju beck och imorgon börjar praon.
pusss(L)



Johannas snygga tröjja !


Tröjan jag blev kär i :P


Come to mama !

                  

   
GRATTTTTTTIS

Kommentarer
Postat av: Felicia

grattis till dom och sicka snygga tröjor! :)<3 dit måste jag me åka snart asså´

2009-03-08 @ 20:16:36
Postat av: Anonym

omg älska tröjan som johanna har på sig ! :D

2009-03-10 @ 14:48:52
Postat av: Emma Larsson

omg älska tröjan som johanna har på sig! :D

btw det var jag som skickade den kommentaren över mig :p

2009-03-10 @ 14:50:13
URL: http://emmaireneteresialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0