skit dag

världens sämsta dag på riktigt länge !
Dagen började ju faktiskt rätt bra men det varade inte så länge.
Nathan kom fram till mej och sa att våra teori lektioner börjar på måndag klockan 16.00. Perfekt tänkte jag eftersom vi inte har träning på måndag längre.
Dan rulla vidare, jag kom hem och gick över till grannen som fyllde 40 och firade henne. Efter de åkte jag till träningen som gick åt skogen ! Efter träningen pratade vi lite, och då sa Lena att vi ska börja träna med 93:orna på måndagar och torsdagar. Sådär kul tyckte jag väll. Sen sa hon också att träningarna på måndagar börjar klockan 16.00! 16.00 !?
Hallå , då tar vi teori lektioner!! 
Så nu tvingas jag välja, antingen moped som jag längtat ett år efter eller handboll som jag hållt på med i 7år och tycker fortfarande är kul.
Det lutar ju mer åt handbollen än moppen klart. Men ändå. beslutsångest !

nu ska jag kolla de sista på House . GODNATT !

   ↔ 

????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0