prao dag 3

hej :)
Idag va de ännu en dag på praoen ! Barnen är så himla mysiga.
Först hade vi lektion om Mozart efter de hade dom fri lek. Så då målade vi & jag fick 3 teckningar ! :)
Sen skulle vi gå på teater , och där träffade jag johanna och 'hennes' klass. Sen va de mat och sista lektionen åt vi glass och pratade om rymden ! Dom gjorde ett korsord och jag gick runt och hjälpte dom.
När jag gick där så frågade plötsligt en liten tjej hur astronaut stavades, och jag bara .. öömmm !? jadu, a-o-s-t-r-o-n-a-t, eller neh a-u-s-t-r-o-n-a-u-t.
Herrregud , jag går i 8:an och kan inte stava till astronaut :P  Tjejen måste tyckt att jag va knäpp eller något :P
Lite smått pinsamt ...

Aja , nu ska jag göra mej i ordning för jag ska på kalas :)
pussss♥


haha , hur söt får man vah ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0