GRATTIS PAPPA !

Grattis pappa. 45 år nu, snart gubbe :P

Idag fyller min fader år vilket jag helt glömt bort ! Så istället för att köpa present så tänkte jag att jag bakar något smarrigt.
Så när jag kom hem ställde jag mej och gjorde sockerkaka. Början va bra , men slutet blev inte lika lyckad....
När jag ställt in kakan i ungen så satte jag den på 45 minuter. Jag tänkte ' den klarar väll sej själv utan att jag sitter och vaktar den'. Tydligen gjorde den inte de.. Jag satt och pluggade och hör att de piper. Går till köket, fram till ugnen och kakan är svart! Då blev jag suuuuper glad ! Det finns inget annat val än att ringa till pappa och säga att han får köpa en tårta.
Härligt att sin pappa måste köpa tårta på sin egna födelsedag. Men han fick ju ett fint påslakan till sin kudde av ellen som han blev glad för ;)

Nu måste jag pluggga spanska och sen ska jag sova :)
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0