God evening

helo :)
sitter i soffan och äter banan och kollar på hockey. Färjestad Skellefteå spelar sin tredje slutspelsmatch. Just nu står de 2-0 till fbk och jag tror att dom tar hem hela skiten. Tillochmed finalen,
Jag ska gå och göra mej i ordning och lägga mej i sängen och kolla på 90210! Måste göra spanska läxan och packa upp träningsväskan också. Idag va ju första träningen med 93:orna. De va väldigt nervöst i början eftersom man inte kännde någon, men de gick bra sen.
Inann träningen var jag och nopprade mina ögonbryn på CME. Det gjorde skit ont denna gången :P Men nu är de gjort och resultatet blev faktiskt rätt så bra , bara lite missnöjd. Det blev ju bättre än förra gången så. haha

BTW : GRATTIS JOHANNA !!! (LLLLLLLLL)
puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

TACK JOSEFIN :DDDDDD <3

2009-03-23 @ 21:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0