fredagen den 13:onde & sista prao dagen

fredagen den 13:onde  :o ?  Har de inte redan varit det i år ?
aja, jag brukar faktiskt inte få så mycket otur :P
Idag när jag vaknade och drog upp persienerna va backen full av snö. Var kommer all snö ifrån ? Jag vill ju ha sommar nu !

Sista dagen på praoen. Skit tråkigt för det är ju nu man har lärt känna alla barn bra och då ska man sluta ! :(((
Alla ville att jag skulle stanna eller börja tvåan i deras klass. Det hade jag gärna gjort , för dom är så mysiga !
Jag fick bamse kramar innan jag åkte. När jag kom hem kunde jag inte hålla mej, några tårar föll ner för kinden :P Jag måste verkligen åka och hälsa på dom någon gång ! Jag kommer sakna dom små skitungarna :)

Ikväll ska jag hem till johanna och äta , sen ska vi till Idrottenshus och kolla på A-lagets sista match !
Hörs senare , puss&kram

  
ge mej sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0