fööörrrrbannad

heeeeeeeelvette !
Hur fan kan de gå så snett hela tiden? Vad gör vi för fel ? Vi leder men tappar i slutet.

Jag har nog aldrig vart så här arg i hela mitt liv .Jag sitter här i mitt lilla hörn och tjurar och har huvudvärk.
Varför har jag huvudvärk ? Jo för Karlsborg kan inte spela handboll.
Så här va de: Rebecca växlade upp mej jag gick upp och hoppade, två går ut på mej och knuffar mej när jag är i luften. Jag faller handlöst rakt ner och faller på bakhuvudet. Jag blev skit yr kunde knappast resa mej upp. Det va välidgt läskigt.
Samma sak hände för johanna förra veckan , fast hennes va ännu värre!
Så nu sitter jag och tjurar, mår illa och har huvudvärk.
Inte så glad just nu som ni kanske förstår.

talk to you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0