söndag

hejdär.
Söndag idag då, men de gör inget för imorogn är vi lediga!! Så idag har jag varit med frida & vi va på kållandsö och hade kul.
Några andra av fridas kompisar va där med, haha vi lekte lekar hela dan. Allt ifrån bolleniburken till vinken :P As skönt väder med så de va en lyckad dag. Klockan blev 19.00 och vi åkte hem. 20i 8 åkte jag och mötte upp frida och vi cyklade till ica klockan där manne väntade på oss.
Vi åkte hem och kollade på handbollen som blev oavgjord.
Sen kollade vi lite på datorn och sen åkte vi hem.
Nu är klockan 00.03 & jag börjar faktiskt bli lite trött, vilket är ovanligt. Igår natt va jag uppe till kvart över 2, nattuggla nr 1 haha.
Jag ska dra några låtar till, sen ska jag försöka sova ;)
sleep well cykel ställ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0