mormor <3

Rest in peace.
Idag klockan 15.00 lämmnde hon oss och världen.
Dom på sjukhuset hade satt på henne fina kläder och lagt en ängla filt över henne. I handen hade hon blommor.
Hon somnade och sen var hon bara borta. Jag har inte rikitigt fattat de änn & kommer nog aldrig göra.
Hon var den bästa. Skrattade alltid. Jag kommer sakna henne massor.
Hon har de nog bra där uppe nu.
Hon kommer alltid finnas i våra hjärtan.
Vi älskar dig


Den här kaninen fick jag av henne för ungefär 2årsen.
När hon gav den till mej sa hon ' När du kollar på den här ska du tänka på mej'
& ja mormor, jag kommer alltid att tänka på dej, även om jag inte har kaninen.
jag älskar dig, du är bäst, glömm aldrig de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0