dålig uppdatering..

.. jag vet.
Men nu i helgen har de varit så mycket och i går hade jag inte ens på datorn;)
I helgen har jag varit på klassfotbollen. Syrrans lag kom 2:a dom var verkligen skit bra! Jag har även skaffat mej lite färg. :D
Igår pluggade jag till SO förhöret vi hade idag. De va skit svårt fast de bara va G prov.. Jag va skit nervös att jag inte klarade de, men jag fick tillslut G-  som tur var, vi vill inte ha mera failade SO prov..

Idag ska jag bara ta de lite lungt.. kanske dra ut och springer en runda sen, om jag får tummen ur att göra de, vilket inte är så troligt. :P
hörs i morogn / -j


hihi jag och nathan (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah , vi är så jävla coola på moppen (H)

men det osm hände vid netto var ju bara liiite pinsamt ><

2009-06-03 @ 21:32:41
Postat av: Ella Bella

Hej .. snyggingar :D Jag vill också åka moppe :D ! (L)

2009-06-17 @ 16:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0