3dagar..

tjennis :D
skolan flyter på som aldrig förr. nu är de bara 3dagar kvar till det fantastiska lovet !
Idag var de en rätt onödig dag i skolan. Åkte dit och hade typ inga lektioner.. slutade halv 12 istället för 15.00 swweet.
Sen åkte jag och mamma till stan för underbaringen frida hade lagt undan en sån kjol som jag vill ha. Jag köpte den och när jag ändå var i farten köpte jag ett par vita skor till avslutningen.

Nu sitter jag och försöker installera sims 3 vilket inte går alls. Det står att de är fel och hela datan stängs av...
Det får nog vänta tills pappsen kommer hem så att jag inte förstör något, jag är väldigt skicklig på de :P
nu måste jag kila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0