lööööööööördag.


vilken tur att jag har en sån bra webbcamera så att de syns så bra. Dt är iallafall två armband som jag tog/fick av mormor.. Favvo just nu.

Hej alla :)
jag är jätten sliten efter gårdagen. Sitter nu här och lyssnar på musik och ska snart göra mej iordning och sen iväg och käka med nåra kompisar.
Idag var vi iväg på stan en stund och sen åt vi lite smörgåstrårta! Nu har jag precis kollat klart på Wild Child. Tyckte den var lite sådär, men som tur var Alex Pettyfer med så de gick bra ;)
Nu är de bara 3 dagar kvar tills vi åker till skåne och jag lääängtar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

alex pettyfer är lite för snygg ;rr

<3

2009-07-18 @ 15:19:13
URL: http://nathaliedegermosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0