home sweet home alabama


blååsig men fiin dag i skåne.

äääntligen hemma!
dt har varit 5roliga dagar. Dom 3 sista längtade jag bara hem på och nu är jag hemma!
Det var otoooligt skönt att krypa ner i sin egna säng inatt.
Nog om de.
Idag har jag varit med nathan & vi gjorde som vanligt de vi är bäst på - ingenting, elr jo, vi kollade på en film.
Sen åkte vi in till mej och fortsatte att göra inget & sen kom johanna.
Imorogn ska jag färga slingor i mitt hår & jag hoppas att de blir bra.
NU ska jag fortsätta med att lyssna på min underbara musik och sen ska jag nog sova. Jag ska försöka ta mej till spåret imorogn innan nathan kommer...lycka till ,till mej ;)


Kommentarer
Postat av: nnnnaaathna

good luck chuck :'D



nu ska jag ut&gå :D

2009-07-31 @ 09:46:41
Postat av: nnnnaaathna

good luck chuck :'D



nu ska jag ut&gå :D

2009-07-31 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0