lördag.

halo. Idag har jag vartit i Trollhättan och spelat match. 19-18 eller nått. Mer spänning kunde de inte bli, men de va gött att vi vann ialla fall :)

Nu kollar jag på Melodifestivalen. Tycker inte de är sådär jätte bra låtar med denna gången. Dom bästa va typ E.M.D , velvet och molly. Kul att E.M.D och Molly Sandén gick till globen ! Molly är så himla fin.
BWO hatar jag och kommer alltid att göra. Alexander Bard är ett stort skämt! Idag hade han en ridhjälm på huvudet och vi ska inte tala om hans skägg !?
Aja, alla får väll se ut som dom vill :P

 Nu ska jag äta pappas underbara kyckling och sen ska jag kolla på Hot chick :D
Kram


HK Linne (LL)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0