GRATTIS ELLEN !

Idag fyller min lillasyster 11 år.
Så det blev tidig uppstigning för att fira henne med frukost och paket på sängen. Väldigt mysigt !
Sen åkte jag till skolan. Sönder stressad som vanligt. Gick till 12.00 efter de åkte jag och johanna till stan och köpte en liten present till Ellen. Det fick bli ansiktsmask, lite kul :D Hittade en massa kläder på stan, självklart har man inga pengar... typiskt ! Får dra med mamma till stan i morgon.
Ikväll har familjen vart och bowlat och ätit. De började inte så bra. Jag va sur och tog ut de på ellen. Jag råkade slå henne och då började hon gråta och mamma blev arg. Aja , det gick över efter ett tag och tillslut blev en mycket lyckad kväll.

Nu sitter jag och kollar på Hjälp .
Hörs i morgon. pusssssssssssssss♥



GRATTIS ! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0