fööööööööörlåt.

.... för att jag inte bloggat på ett tag ! Har lixom inte haft tid .

Aja. Idag va de skola som vanligt. Rätt chill , började 10.00 så de va gött :D
Efter skolan så åkte jag och hämtade min hund hos mormor och cyklade hem. När jag kom hem va jag typ hungrig som en häst så jag gjorde pannkakor till mej och min kära lillasyster. Dom uppskattades av Ellen ialla fall :)
Nu har jag presic kommit hem från träningen och ska kolla på 'Sveriges värsta bildförare'. Enda haken är att jag måste plugga kemi. Har prov imorgon. Kemi boken ligger lixom och stirrar på mej , typ 'öppna och läs mej'  haha

Så jag får väll plugga lite nu då ,
action !
pusssssssss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0