23.58

tjenna !
Sitter här och kollar på Wild kids avsnitt, så himla gulliga :D

Dagen började inte så bra. Försov mej, fick cykla racer till skolan. Kom till skolan och gick till 12.15. Åkte till stan med johanna och köpte godis :D Det gick ju åt rätt snabbt !
Sen va de hem och ta de lugnt , kolla på tv och äta godis :)
Klockan 17.00 gick jag till johanna med Tubbe och vi tog en promenad hem till mej. Vi slappa framför datorn och tv med Lets dance. Laila är forfarande bäst ! De va bra att Carl Jan åkte ut !
Aja. Vi blev skit varma så vi tog en cykel tur . Sen åkte hon hem och nu sitter jag som sagt och kollar på Wild kids.

Imorgon har jag match så jag får väll snart krypa till kojs.
Kram(L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0