torp/överby

yooo!
Idag har jag och mamma haft lite 'kvallitetstid' med varandra. (hon kallar de så)
Så vi gjorde de vi är bäst på, nämligen ränna i affärer!
Vi åkte ner till uddevalla och gick först på tråkiga bauhaus och letade kakel. Efter de fortsatte vi till den roliga delen - klädaffärer. Jag va på jackt efter en vit tröja från gina men eftersom den inte fanns på torp envisades jag med att åka till överby och självklart fick jag min vilja igenom.
Där fanns den djävulska tröjan inte heller. Men som tur är kommer den in nästa vecka!

här kommer lite bilder från våran roliga dag!


YEAH! Bauhaus rocks !


Världens godaste smoothie. Varför öppnar dom inte 'smoothie house' här i lidköping ?
Jag hade vart stammis iaf .


den übersuper cooola bron enligt mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0