Smart blondin



Tjabba! Har precis kommit in från en runda i skogen. Ny duschad ,hår mask och kräm så nu är jag fräch.

Rubriken ?  Det ska jag berätta.
När jag satte på datorn så gör jag alltid som vanligt. 'loggar in på msn & kollar om några roliga är inne. Sen klickar jag upp spotify och sätter på ljudet' Men denna gången sattes inte ljudet på. Min första tanke va SKIT, DEN HAR GÅTT SÖNDER och några mera tankar fick jag inte . Så jag ropade på  min tekniska pappa som fixa allt på 5sek. Jag undrade förstås vad felet va och han svarade bara lungt och sansat att de va en sladd som åkt ur.
haha, va fan ? vrf tänkte jag aldrig på sladden ? då hade jag sluppit sitta och sura i en kvart.
Haha brunett nästa ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0