lördag

tjenixen !

Gårdagen: Jag & massa andra var hemma hos nathan och firade henne! Jätte mysigt och kul. Vi grillade, skrattade och hade allmänt trevligt !
Allt började med att jag och johanna startade med att tända grillen och de gick finemang pang. Sen va vi grillmästare och hamburgarna brann .:P men dom blev goda ialla fall;)
Sen åt vi och skrattade till döds. Nathan fick väldigt fina presenter, kondomer, gossedjur, body butter kit, godis m.m.
Sen bev de efterrätt med världens godaste hemmagjorda chokladsås :D
Elvira hade med sej sin Nikon D40 som jag hängde och dräglade över.  Så bilder kommer nog. fast lite senare ;)
Tack för världens roligaste kväll!

Dagen: Idag ska jag nog bara ta de chill. Skulle kanske vara lite barnvakt men vi får se.

Puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0