godnatt

Halo. Nu stupar jag snart i sängen !
Kom precis hem från världens längsta cykel tur med Johanna & henke. Sitter här och fryser hhäcken av mej. Inte så konstigt eftersom de är svinkallt ute.

Dagen: Började med en jogging tur med tubbe, inte så lång, men jogging som jogging. Efter de åt jag en rejäl frukost. Havregrynsgröt, ett ägg och ett äpple. Sen ville pappa att jag skulle hjälpa honom att kratta gräsmattan. Det började bra men de blev så tråkigt så jag tog några pauser... lite för många kanske. Sen ville han att jag skulle bära stenar. Jag gick med på de om jag fick 100kr per sten. Men de gick inte han med på så han gjorde de själv:P
Det va typ de, och nu ska jag krypa till kojs.
Godnatt !
sleep well cykel ställ.


typ urgammal bild. men jag älskar den !

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: tack så mycket :)

2009-04-11 @ 17:25:26
URL: http://friidie.devote.se
Postat av: Johanna

döööööda henke ;O



snuggast e vi ;D <3

2009-04-11 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0