EU bilsmopeder

Jag har bestämmt mej för att inte ta moped körkort till min moped. Pappa ville att jag skulle ha en sån där compact, gammal sak. Men de vill därimot inte jag. Så vi kollade på nätet iikäll och så hittade vi världens colaste sak :D Bilmopeder! Och en sån vill jag ju bara ha!! Tyvärr kostar den som JAG vill ha 77.000 ehehe... och vi hittade en annan för bara 20.000 men inte alls lika snygg:P men de är väll bara att hotta upp den lite. Jag vill verkligen ha en sån ! :D






Är den inte föööööööööör snygg eller ? synd att de inte va den som kostade 20.00....:P


Ett annat allternativ... fortfarnade jävligt dyyr. 50.000

Bajs bilar som är så dyra. Varför inte bara 10.00 ??
aja , nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova.
godnatt ♥



den för 20.00, as ful men de måste ju gå att göra något med den haha..
skit ful, kommer ju skämmas ögonen ur mej om jag ska köra med denna. det här blir nog bara drömmen om eubilsmoped....

Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

HAHHAHAHAHHAHAHHAHAH OMG ;O

as garvar !" fy fan

2009-04-16 @ 17:21:00
URL: http://emmaireneteresialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0