Älskade kusin !

Idag när jag pratade med min kusin via msn frågade han mej om inte jag ville ha spotify.. Jag blev typ överlycklig och han fixade de åt mej.
Tack älskade kusin! Ibland är de bra med kusiner eller vad säger du johanna ;)?

Dagen då, Började klockan halv 9. Klockan 11 skulle jag till tandregleringen och kolla, jag satte upp mej på tandställningslistan. Den va lixom 2,5år så jag hinner nog tänka på om jag vill ha de ellr intee:P
Camilla va med mej för jag ville inte gå själv och mamma och pappa kunde inte komma ifrån jobbet. Efter tandläkaren gick vi och åt thai mat, och satt och prata. De va riktigt mysigt! Hon är som en extra mamma, man kan prata med henne om typ allt.
Sen va de snabba ryck tillbaka till skolan.
Och nu sitter jag här och försöker att komma på vad jag ska skriva på engelska uppsatsen.. och jag lyssnar ju såklart på musik från spotify :D

Seya.

  
jag fick mina shutter shades tillslut..
onödiga men jävligt fräna !
'klicka på bilderna för att få dom större'  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0